Iklan sudah

Sunday, 15 February 2009

jiwang la cikit....

cinta sentiasa dikatakan indah....
pernah ke rasa????

cinta ni dikatakan sakit....
betul ker????

apa yang penting pengalaman
pengalaman ni mengajar kita apa itu realiti hidup...

cinta...
cinta ni memang indah kalau kita sulami keikhlasan
apa lagi ditambah corak-corak kesetiaan...
cinta ni manis kalau ada persefahaman...
cinta juga membawa bahagia kalau ada kejujuran...

tapi...
ni time manis je...
cuba time kecewa....

cinta ni sakit kalau antara kita ada yang curang...
cinta ni mcm belati yang menghiris tajam...
cinta juga sembilu menusuk jiwa...
maki hamun pekara biasa...
lelaki jdi anti perempuan
perempuan jdi anti lelaki...
tu lah realiti....

apa pun...
cinta ni hanya kita yang tahu...
hanya kita yang rasa apa itu cinta...

CINTA......

renungkan lah...
ini tak berkait pun antara yang hidup atau yang dah x de...
diharap anda bahagia dengan cinta yang sejati....