Iklan sudah

Thursday 3 March 2011

3/3/2011....

Tersentuh lah hati aku melihat dye berpoco-poco....yang turut serta Abg Faizal yang poyo...hehehehehe dengan abg pian...mahu terburai isi perut nie tgk diorang menari......ingat x pandai tp mengalahkan cikgu tarian lg....hehehehhehehehe

ptg smalam dah tgk dah kereta dye...tp aku lak yang terbabas langgar pagar rumah...hehehehehehehehe...koya la sangat,lam kereta ble teringat tengah bwk kereta pon blh tersengeh2...adus mcm apa jelah..

sebalik kegembiraan nie......
ati kecil aku turut sedih cuz my hubby wat perangai lg...rasa semacam nk menangis....sentiasa aku menangis kerana dye.....apa lah nk jadi ngan kami...pape pon...aku serah semua ikot takdir....apa lg nk wat nie...hmmmm.....

hmm....
aku lebih baik mendiamkan diri....itu adalah lebih baik dari aku bersuara...rasa hati aku penamkan saja....cuba aku tgk berapa lame aku leh tahan dengan kedegilan my hubby....mungkin dye merasa cinta yang slame nie hilang g2 je....

rindu....
jangan la cakap...rindu sangat....tp keadaan yang memaksa aku disini terus....hidup nie penuh dugaan..kadang ble kite ske org 2...blm tentu dye ske kite...tp ble kita x ske org 2...dye lah sentiasa d samping kite senang ataupun susah....g2 lah iduo nie...tp apa pon jauh dd lubuk hati aku simpan sayang yang panjang!!!!...

cinta....
belum tentu menjamin kebahagiaan...kerana kata org cinta 2 sementara je....tp kalau dah sayang nie besar maknanya...atau aku hanya mencinta "DYE" tapi sayang aku pada "Dia"....g2 lah yang dinamakan cinta gler...buta hati ler...MATI LA.........

No comments:

Post a Comment