Iklan sudah

Tuesday 1 March 2011

Dye

Dye.....
Hmm aku rasa sesuatu telah berlaku.....tp apa ye???? adus la...perasaan nie semacam je bila aku hadap muka dye yang x dop la hensem sgt....hahahhahahaha!!!!! what was happen 2 me now????? bila puisi cinta dah mengalun lembut aku btl2 rindu kan dye!!!!

dye....
dye umpama sesuatu...tp aku kena faham yang hidup aku telah diisi oleh org laen yang x mungkin akan di isi oleh sesiapa.....hmm...walaupun hati nie menangis tp kekadang aku bahagia....knp nie????

dye....
kerinduan mengamit ketika dimukanya ada cahaya keimanan...ble aku melihat dye menuju ke bilik sembahyang....tp apa yang ada hanyalah nukilan aku d sini....xmungkin akan ku lukakan ati sesorang yang pernah d hati aku satu waktu dahulu....

dye....
hampir menjadi kenangan yang mungkin indah...penuh maksud yang terkandung...dye mungkin bukan sesiapa...tp blh buat aku tersenyum takkala mata menatap keredupan wajahnya....mungin mengingatkan aku kepada sesorang yang bergelar kekasih!!!!

dye....
dye hanyalah dye....xmungkin akan aku isi kekosongan hati yang aku rasa hanya kerana aku jauh dari nya....dye akan tetap ku simpan hingga aku memahami apa erti dye yang sebenar dalam hidup aku...begitu bermakna aku bertemu dengan dye....

dye....
dye yang telah meracun aku hingga aku menjadi lupa akan hidup aku sebagai seseorang yang bernama kekasih...dye mungin belum sempat aku sayang, belum sempat aku cinta...cuma dye cinta pandang pertama

No comments:

Post a Comment