Iklan sudah

Tuesday 27 March 2012

Kertas punya cerita la.....

Wah dh lame x d update blog nie... hmm tetiba lak terpikir nk tulis sal KERTAS.... jgn sesiapa kte xthu apa 2 kertas.... hehehehehehe!!!!! 


Semua nk cerital pasal Kertas jer !!!!!

hmm....kertas...korang thu apa jdi ngan baucer buku 1 malaysia aku???? ambik ko...aku beli berRim2 A4....2 la pasal aku cerita sal kertas nie.... ni kerana aku beli byk2 kertas pasal aku tergelojoh sangat ngan printer baru aku...heheheehhe...bkn la baru mane pom... hmm yg barunya ink jer...al maklum la....aku dh wat ink kat luar....(Abis Duit Aku)!!!!!!

Ala cerita sal duit lak!!!!!!

Korang nk thu???? aku dh pom beli beg baru... bkn 1 ,2 lak 2....
alkisah....abis la duit aku.... konon semester nie nk la berjimat...hampeh!!!!
apa nk buat...godaan kat UPTOWN SHAH ALAM....
6t aku upload gmbar...korang tgk la bertapa xcantik nge beg aku daaaa...( lagak zizan raja lawak)
heheehehhehehe.....Duit oh Duit.....
apa pom tips dari saya empunya blog!!!!
jimat jimat la yer.... 6t blh beli rumah besar, kereta besar...lalalalallalalla....
semua BESAR!!!!


No comments:

Post a Comment