Iklan sudah

Tuesday 5 June 2012

Minggu "KILLER"

Sangat la sibuk saat2 akhir sebelum final nie...semua nk time 2 jugak, mana nk final projek presentation, test2 yang belambak, kuiz pon nk menyibuk apa lagi assignment....time nie la semua lecturer jadi kuntilanak...nk bunuh pelajar...hahahahhahahaha!!!! mati la aku....

Hmm..perjuangan perlu aku teruskan demi segulung ijazah yg bakal aku genggami nanti (ayat koya)...
nie mana musim org semua nk kawen...tp aku berpeluh2 menghadap buku2...my baby yang sentiasa setia bersama (laptop sye la).... saat nie xterasa dunia berputar...rasakan masa begitu singkat....tp ble pikir bab kawen....mula la pikir kenapalah aku kena belajar lg????? lambatnya masa berjalan...hahahahhhahaha

apa yg aku memalut nie syaiton!!!!!!
khikhihkih.....
kesempatan nie...aku meminta doa kalian tuk aku lulus cemerlang dalam exzam coming soon...doa kalian amat aku hargai!!!!!

sesudahnya di sini saja aku sempat menulis...kepala sedikit serabut...kn melalut ntah pape je...hahahahahahaha
korang pula, aku doakan jalani hidup nie dengan penuh kesyukuran... Moga hari ini lebih indah dari semalam n hari esok lebih indah dari hari ini!!! check it out


No comments:

Post a Comment